Izmestite slepere iz Petrovaradina!!! Samo postavite saobracajnu miliciju da ih usmerava na autoput za pocetak jer ga izbegavaju .Ljudi! Ruse nam kuce u Reljkovicevoj i Preradovicevoj.Trube, jure, izazivaju saobracajke...zagadjenje uzasno.Jel ste vi uopste bili u Petrovaradinu dalje od podgradja Nema tu mesta za jos saobracaja.Uzas
"Savamalisti", sta se folirate i prenemazete, lepo jedne nocci vas pedesetak sa bagerima bez oznaka, sa fantomkama na glavama srusite to podgradje, pa dobijete gradsko gradjevinsko zemljiste, pa diktator dovede svoje postene arape, pa lex specijalis o gradnji , pa tajni ugovor, pa suspenzija Ustava i zakona, pa...
Ja bih uradio ovako:
Stanovništvo bih raselio jer struktura koja tu stanuje nema para da odrava kuće. Onda bih to prodao ugostiteljima po povoljnim cenama pod uslovom da se objekti srede i naprave lokali. Poznato je da što ima više lokala na gomilu, promet je bolji.
Od vojnih objekata pre kapije napraviti hotele. Od prostora između Vojne bolnice i i Dunava napraviti parkinge. Saobraćaj ostaviti po glavnoj ulici. Levo i dasno samo za dostavu.
Nešto kao u starom centru Bukurešta.
Dugoročno ovi bi gradu donosilo lepe pare.
ovakvo stanje nema prodju kod unesca sto se tice tvrdjave posto tamo moze da se konkurise sa nedirnutim objektima
1918 nisu trebali biti ruseni ostali delovi
a jos je boturovic dirao nosece zidove u hotelu.
ko zna sta je jos menjano.
i ovi radikali su najavili neko poplocavanje ovih dana
Svaka cast na ideji ! Ima toliko alternativnih resenja. Tvrdjavu i podgradje pod zastitu UNESCO i zatvoriti saobracaj.
Jos kad bi se resilo pitanje nelegalno uzirpiranih ateljea na tvrdjavi, od toga napraviti turisticku zonu...
Svaka cast, sve pohvale !
Pitao bi on, ali gde da pita? Sme da pita samo medj' članovima svoje bande, a u njihovim redovima nema inženjera, članovi su im sa nezavršenom i jedva završenom osnovnom i po neki bugeraš iz nekih propalih ŠUPova. Koga da pita?
Cemu onda Petrovaradinski most i tolika investicija,koja je svrha sirokog bulevara Mihajla Pupina ako ze zavrsava na keju, jel vama gospodo gradska glava sluzi samo da nosite kapu. Manite se sirenja pesackih zona , sirite radne zone. Ovom narodu je potrebno da rad a ne da ladi.
Ne znam kako planiraju da ljudi stignu do Tvrdjave,ima ih koji tamo i rade i studiraju na Akademiji umetnosti,preko Žeželja je predaleko, naročito što će po onim jednosmernim uličicama biti haos. Kadgod zatvaraju Kapiju zbog rekonstrukcije, pravi je haos stići do Tvrđave!
ne petljaj se u ono, o cemu pooojma nemas !!napravices takav haos, da nam bog nece pomoci !! preko trandzamenta ?! pa zar taj put nije zatvaran 3 meseca, zbog odronjavanja tvrdjave ??!! kad ces to sanirati ?? a sta zimi, kad je klizavica ?? a mi okolo, naokolo ??!! neces gluposti , kao neki , koji su predlagali obnovu mosta, pa kroz tunel ??!! a taj projekat ooodavno postoji, kao jeeedino resenje !!! a ti pametujes sa ostvarenjem plana sa 50 %??!!sraaamota !!!
Šta ti lupetaš? Imas probu svaki put kad se zatvori most ili kapija. Kad su je renovirali mesecima je bio haos, ove glupave trke kad su na miseluku nastane, kad je Exit nastane haos, sta ce nam probe kad je samo tih nekoliko puta dokaz da saobracaj ne moze da podnese samo s mosta ili i 3 sa tim zaobilazenjem. Ja sam saobraćajni inženjer po struci, a gospodin kradonačalnik je pravnik. Mislim da bolje pita nekog stucnog kako da to izvede sto hoce nego da lupeta gluposti. To sto on kaze da je lupetanje sa podzemnim tunelom je i najbolje resenje ali za to treba para kojih nema jel su njegovi džepovi vec puni.
Imate ulicu sa dve trake gde i sada idu kamioni, a vi zelite da izmestite sav saobracaj kroz nju, ukljucujuci autobuse? Da, bice super. A posle imamo izbor da kao lutriju skrenemo ka mostu Duga sa onim uskim pristupnim saobracajnicama, da prejemo ovo novo cudo, pa ili skrenemo na kej, ili produzimo ka tranzitu?
Sredi prvo Podbaru i Salajku, tamo su ti koreni. Mani se propalog gradica. Popravi rupe na kolovozima,propale sahtove,operi i ofarbaj oba mosta,pokosi travu,orezi zivice i drvece,zameni suvo drvece na bulevarima i kod Izvrsnog Veca,pocisti grad,okreci i ofarbaj salter sale,osvetli ulice,ofarbaj kolovoze.
Ja tako vec odavno i vozim jer me uzasno nervira voznja 30 km/h kroz podgradje, pa posle kreni-stani kod skole (kad decica navale da drndaju semafor). Najkraci put nije uvek i najbrzi. Zato mi je draze da vozim malo okolo, ali bar cuvam zivce i gorivo. E sad, problem ce nastupiti kad svi ovi nasi sugradjani (sposobni vozaci) krenu tim putem, opet cemo imati vratolomnu brzinu od 30 na sat...
Svaki dan se u lokalnim medijima samo cuju razni planovi, dugorocni, kratkorocni, detaljna relacija stambenih naselja....a budzet grada je u suficitu zato sto se nista od toga ne ostvari. Ovo je jos jedna ishitrena i totalno neodgovorna izjava gradonacelnika. Stanovnici Petrovaradina, Bukovca i Sr. Karlovaca svakodnevno putuju do N. Sada na posao, u skolu...Tih 30.000ak ljudi bi ovakvom izmenom dosta duze putovali do svog odredista. I ovako je prevelika guzva zbog sve manjeg broja autobusa i haosa u GSPu, a kamoli kad bi trebali jos sa kamionima da se guramo preko Zezelja.
Gradonacelnik kaze "necemo da lupetamo gluposti kao prethodnici o tunelu ispod Tvrdjave". To bi mozda jedino i bila dobra ideja, ali tu treba dosta para uloziti. Ako hosec da uradis nesto ne mozes samo da zatvoris saobracaj, moraju se i uloziti neke pare da bi ljudi koji su pogodjeni ovom odlukom sto manje ispastali.
" jedno od boljih turistickih destinacija u Evropi" Jaoj jel znas ti bar na mapi da pokazes gde je Evropa, jer ocigledno da ti je Petrovaradin najdalje sto si izasao iz Novog Sada. Nemojmo o turizmu nase male divne varosi, molim vas. Sve sto nas grad ima od turizma je trosatna setnja nemackih penzionera sa broda (s ovim bi bila troiposatna, jer je prekoputa), i 4 dana urnisanja tvrdjave godisnje, za sta bi bilo normalno da neko i odgovara, cim se konacno bude i zabranilo.
A da porušite te pacovske rupe, pa da tvrđava zasija vam nije palo na pamet? Naravno da nije jer se mogu renovirati do besvesti i natrag, od tuđeg novca.
Prvo moraju obezbediti alternative: Povezati Bulevar Jaše Tomića sa novim ("Žeželjevin") mostom, produžiti put sa mišeluka prema bukovcu i Karlovcima, eventualno raditi na tom čuvenom tunelu ispord tvrđave. Pa tek onda mogu zatvoriti postojeći put. Lepo je to očuvanje nasleđa, ali ipak mora se ljudima pružiti neka udobnost života
ako se dobro sećam, takve probe su održavane tokom svakog exita kada je bio zabranjen saobraćaj kroz gradić u večernjim i ranim jutarnjim satima. čini mi se da je bilo dosta haotično. istina, ne znam koliki bi procenat od onih koji su u tim prilikama koristili varadinski most išli preko "žeželjevog" da je bio u funkciji samo za drumski saobraćaj, ali mi se čini da nije velik.
Kako bi bilo da obustavite saobraćaj samo vikendom ili od petka u 18h do ponedeljka ujutro? Tako bar godinu dana pa onda videti. A u medjuvremenu malo popraviti i proširiti put preko Trandžamenta.
@Vladimir: kakva laž. LSV se nikad nije zalagala za saobraćaj ispod Tvrđave. Navedite link gde se to može pročitati. Naravno da ne možete jer ste slagali. Zna se ko je gurao taj projekat. Imate na internetu. Takođe ste slagali da se podižu "ručice za uništavanje sih delova grada" Primer je podizanje spomenika kralju Petru na tru Republike gde je LSV izrazito protiv.
U toku je prljava kampanja otpadaka bivših članova LSVa koji su osnovali jednu drugu stranku i čiji jedini program da lažu jer nemaju svoje ideje.
Napokon nešto pametno od gradskih vlasti ... al bolje da nema probnog perioda već odmah potpuna zabrana, probe su obavljene za svaki exit i samo će biti još lakše kad proradi novi žeželjev most.
Nije ovo loša ideja ali trenutni kapaciteti NS GSP-a nisu dovoljno dobri da bi se ovako nešto trajno realizovalo.
Po mojem mišljenju mnogo je bolje postojeću pešačku zonu povećati da bude oivičena sledećim ulicama: Beogradski kej, Bul. Mihajla Pupina, Jovana Subotića, Nikole pašića, Zlatne grede, Daničićeva, Trg Republike i Miloša Bajića.
Uz to napraviti još jedan prsten oko ovako povećane pešačke zone u koji bi se automatski naplaćivao ulaz, po svakom ulasku, mesečnim slanjem računa vlasniku vozila. (tzv. Congestion pricing), pri čemu bi se iz ovo izuzela putnička vozila javnog prevoza-taxi i naravno vozila GSP-a.
Riba gospodine prepametni gradonačelniče od glave smrdi. Lepo je možda zbog turista zatvoriti podgrađe ali stanari Petrovaradina moraju imati u tom slučaju bolju vezu sa Novim Sadom.
Ja se slažem, mislim da je konačno ovo neka dobra akcija gradske vlasti koja do sada nije imala ništa učinjeno za NS u poslednjih 5 godina. Ako elimo da npravimo od Gradica turisticku destinaciju i nesto sto potencijalno moze biti jedno od boljih turistickih destinacija u Evropi, onda je pretvaranje istog u pesacku zonu dobra stvar.
Više mi je zapalo za oko za Žeželjev most, jun ili jul... Nemojte pre septembra, nije frka. Taman da sa Keja usmerite omladinu sa druge strane reke da se okupljaju i druže ali molim vas neke javne toalete da postavite i kante.
Ovaj nas malo z.... Pa šta će ti probe, evo ja ću ti odma reći da ti je jako loš predlog. Zašto bi išao okolo ako mogu kraćim putem. Deca do škole. Sad im staj e autobus ispred nosa. Sram te bilo. produžuješ nam put do centra za 2 km ako se ide preko žeželjevog mosta. Samo me interesuje ko će šetati tom pešačkom zonom. Ti i Zorana, Vučko? Trajno zaustaviti saobraćaj totalna glupost. Voleo bi da se ti preseliš na ovu stranu pa da malo vidiš kako je. I ovak je guzva i putuje se do centra sve duze i duze a sad jos moram da idem okolo.
Добро су се сетили да ураде нешто са тим делом Петроварадина. Свуда по Европи таква места су туристичке дестинације које доносе лепе новце кроз кафане, галерије, куплераје...
Prvo iseliti pola one bagre koja tu bespravno zivi porusiti im sve sto su nelegalno napravili zatvoriti saobracaj dozvoliti samo autobusima gsp da prodju to se lako resava potapajucim stubicima i daljinskim srediti ulice otvoriti restorane i galerije a ne kladionice i banke .
Ovaj nas malo z.... Pa šta će ti probe, evo ja ću ti odma reći da ti je jako loš predlog. Zašto bi išao okolo ako mogu kraćim putem. Deca do škole. Sad im staj e autobus ispred nosa. Sram te bilo. produžuješ nam put do centra za 2 km ako se ide preko žeželjevog mosta. Samo me interesuje ko će šetati tom pešačkom zonom. Ti i Zorana, Vučko? Trajno zaustaviti saobraćaj totalna glupost. Voleo bi da se ti preseliš na ovu stranu pa da malo vidiš kako je. I ovak je guzva i putuje se do centra sve duze i duze a sad jos moram da idem okolo.
Pomalo je kontradiktorno da se zabrani saobraćaj oko tvrđave ali ne i na samoj tvrđavi, pomalo treba izgraditi/preurediti čitavu mrežu puteva kako bi se olakšalo stanovnicima koji žive neposredno uz tvrđavu. Treba tu mnogo toga napraviti ili izmeniti pre ovakve zabrane. Glupo je, nemoguće i neozbiljno tek tako samo zabraniti saobraćaj kroz gradić.
"Naravno, ne pričamo gluposti kao neki naši prethodnici koji su najavljivali da će saobraćaj ići kroz tunel ispod Petrovaradinske tvrđave." Misliš, LSV i Čanak sa kojima ste sada u vlasti? Pa reci tako-pričali su gluposti, a sada su podobni pošto dižu ručice za uništavanje svih delova grada od kojeg vam se pune džepovi. Nesposobnjakovići nesposobni....
iskoristiti postojeće potencijale bez rušenja i uzurpacije zelenila NIJE glupost
rušiti sve pred sobom jer je ostatak iz prthodnog perioda ( nije važno kog ) i devastacija radi provizije i privilegije JESTE glupost , kao i EKSPERIMENTISANJE na živim ljudima ( stanovnicima Novog Sada )
Glupost! Zaobilazne saobraćajnice nisu ni približno osposobljene da prime sav promet iz "Gradića". Prvo sa novog Žeželja treba preusmeriti saobraćaj ne (nepostojeće) zaobilaznice prema Karlovcima i Rumi. Bez toga sledi kolaps u tesnoj Reljkovićevoj, kao i Preradovićevoj - ceo Petrovaradin zagušen, osim "Gradića", koga svakako treba zaštititi. Dakle, prvo obilaznice! A Varadinski most nam ostaje kao skup ukras.
to je trebalo odavno uraditi, ali i pitati stanare u predgradju, jer lako je o necem pricati i odlucivati a ne živiš tamo, takodje da se omoguci ulaz dostavnim vozilima......
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uskoro zabrana saobraćaja kod Petrovaradinske tvrđave, Gradić postaje pešačka zona
Autor: 021.rs
Novi Sad
•25.05.2018.
•07:59 > 07:22
Komentari 61
Lilu
ISTINKO
vaša maya
Odron
prvo
Vlaga
Teodosije III
Stanovništvo bih raselio jer struktura koja tu stanuje nema para da odrava kuće. Onda bih to prodao ugostiteljima po povoljnim cenama pod uslovom da se objekti srede i naprave lokali. Poznato je da što ima više lokala na gomilu, promet je bolji.
Od vojnih objekata pre kapije napraviti hotele. Od prostora između Vojne bolnice i i Dunava napraviti parkinge. Saobraćaj ostaviti po glavnoj ulici. Levo i dasno samo za dostavu.
Nešto kao u starom centru Bukurešta.
Dugoročno ovi bi gradu donosilo lepe pare.
/
1918 nisu trebali biti ruseni ostali delovi
a jos je boturovic dirao nosece zidove u hotelu.
ko zna sta je jos menjano.
i ovi radikali su najavili neko poplocavanje ovih dana
MarkeLa
Jos kad bi se resilo pitanje nelegalno uzirpiranih ateljea na tvrdjavi, od toga napraviti turisticku zonu...
Svaka cast, sve pohvale !
nesto pametno
@Ivana: Od Kamenickog puta ili Dunavske divizije (pa i Preradoviceve) nema 500m do Akademije...
@Ku-ku: Pa Kamenickim putem pa preko Duge ili preko Mosta Slobode...
Miloš
Ku-ku
/
@marrkos
Perica
Nervirach
Ivana
Mirko
BojaNS
/
mile
marrkos
Osoba M
Nenad
Mile
Talac
Darko
Gradonacelnik kaze "necemo da lupetamo gluposti kao prethodnici o tunelu ispod Tvrdjave". To bi mozda jedino i bila dobra ideja, ali tu treba dosta para uloziti. Ako hosec da uradis nesto ne mozes samo da zatvoris saobracaj, moraju se i uloziti neke pare da bi ljudi koji su pogodjeni ovom odlukom sto manje ispastali.
ahaha
Protiv
momcilo_NS
Sima Kosmos
Vojvosadjan
Tea
Tea
janjanin
socko
LSV ljiga smrdi pa smrdi, džaba da li su/ste glasali za tunel ispod tvrđave ili ne.
Pro Cro
leva kurbla
SNS
cdch
Dobronamerna
Mirko
U toku je prljava kampanja otpadaka bivših članova LSVa koji su osnovali jednu drugu stranku i čiji jedini program da lažu jer nemaju svoje ideje.
Sačuvaj
314pezos
gapop
Nije loše
Po mojem mišljenju mnogo je bolje postojeću pešačku zonu povećati da bude oivičena sledećim ulicama: Beogradski kej, Bul. Mihajla Pupina, Jovana Subotića, Nikole pašića, Zlatne grede, Daničićeva, Trg Republike i Miloša Bajića.
Uz to napraviti još jedan prsten oko ovako povećane pešačke zone u koji bi se automatski naplaćivao ulaz, po svakom ulasku, mesečnim slanjem računa vlasniku vozila. (tzv. Congestion pricing), pri čemu bi se iz ovo izuzela putnička vozila javnog prevoza-taxi i naravno vozila GSP-a.
Riba gospodine prepametni gradonačelniče od glave smrdi. Lepo je možda zbog turista zatvoriti podgrađe ali stanari Petrovaradina moraju imati u tom slučaju bolju vezu sa Novim Sadom.
Veverica
Pera pisar
Keva
yyy
marrkos
Gladius et anus
Rade
bagra
marrkos
Novosađanin
Vladimir
ivan
proka
rušiti sve pred sobom jer je ostatak iz prthodnog perioda ( nije važno kog ) i devastacija radi provizije i privilegije JESTE glupost , kao i EKSPERIMENTISANJE na živim ljudima ( stanovnicima Novog Sada )
Čika
andrija
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H